miercuri, 31 martie 2010

Despre a fi mama ...

Sunt momente si trairi si mai ales sentimente ce atunci cand ai vrea sa le prinzi,sa le exprimi, sa le descrii ramai neputincios ,ramii fara cuvinte ...Dar Timpul e nemilos si continua sa-si invarta mecanismul spiralat si uneori gasesti ca trebuie macar tu sa te opresti ca Spatiu si sa strigi din strafundurile si adancurile sentimentelor tinute incatusate o vesnicie si sa exprimi in sunetele inimii tot ceea ce ti-a fost daruit si ai vrea sa oferi, sa transmiti ceea ce ti-a fost transmis si mai ales sa ai grija ca faclia iubirii sa ramana aprinsa pentru generatiile ce vor urma ...
La inceput credeam ca MAMA este Dumnezeu,
Si chiar era si este pentru mine.
Nicicand recunostinta si aprecierea mea
Nu vor putea-o exprima mai bine.
Apoi Bunica a urmat, ca fiind un ingeras trimis de ceruri
Cu dragoste si cu rabdare m-a -ndrumat mereu
Pe calea vietii presarat-atat de des.. cu umbre si misteruri.
Prietena mea cea buna a sosit, inconjurata d-un alai de stele,
Si sufletul mi l-a umplut cu trairi minunate asezate in sirag ,de nepretuite inimi din margele.
Cand totul parea cunoscut sau poate ca era doar o parere
Iubirea de mamica am descoperit
Prin cele 2 fete ale mele.
Gasesc acum ca a avea ,atata sansa intr-o viata
M-ajuta enorm a pretui paleta de culori a iubirii Exprimata doar printr-un cuvant :SPERANTA



LA MULTI ANI MAMI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu