luni, 29 martie 2010

In cautarea egoului...



Oare ce cauta Alice in Wonderland?
Oare ce cautam noi in fapt in aceasta lume?
Poate si e doar o ipoteza avem un singur scop :acela de a ne cauta egoul .De ce sa-l cautam?pentru ca undeva pe drum il ratacim il punem "bine"si apoi uitam unde l-am pus iar mai tarziu atunci cand avem nevoie de noi nu ne mai ragsim printre noile noastre eu-ri dobandite.E cumva ca si in actorie :interpretand atatea caractere si personaje si identificandu-ne cu ele la final cand cortina cade si mastile sunt scoase trebuie sa redevenim noi.Dar reusim mereu?Cu siguranta exista ideea ca despartirea de cei dragi e extrem de dureroasa.Totusi nicaieri nu se pomeneste de despartirea de noi ce trece insesizabil si in ..pot spune nesimtire ?Si cand constietizam si mai ales daca o vom face vom reusi sa ne regasim chiar si prafuiti undeva intr-un labirint al constiintei?cine sunt la prima ora?
cine sunt la asfintit?
caci dupa ce intru in hora
parca am imbatranit.
Nu cu ore sau cu ceasuri
ci milenii de ratari
suferinte lungi de veacuri
si neputinte ce m-ajung din departari.
Cine sunt cand nu e bine
sau cand poate-am obosit
As vrea doar sa fiu cu tine
pe o plaja ,sa redevin stanca de granit.
Caci asa pot neclintita sa intampin al vietii flux
iar privindu-te pe tine sa urmez al vietii curs.
sa recapat iar puterea si speranta ca in doi
vom avea o alta sansa ce va depinde doar de noi.
Ca voi rade inca-odata
cand Pamantu-n loc va sta
Te rog Doamne fa minune
ca trecutul si pe Ieri sa pot uita.
Cine sunt eu pentru mine?
cand speranta am pierdut
Cine sunt eu pentru tine?
de-mi refuzi un ultim sarut
Cine sunt pentru o lume?
ce de mine va uita
cine sunt pentru cineva anume
ce cu siguranta de azi nu ma va mai cauta.
cine sunt in ceas de noapte
cand in versuri ma exprim
ca sa poat macar prin soapte
sa ma-ntreb de-al meu destin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu