joi, 1 aprilie 2010

Despre greseli

>
Ce este greseala?
Dar mai ales de ce o (sau ar trebui sa o)evitam?
Greseala ca orice alt fapt al existentei , cred eu ,este foarte importanta in evolutia noastra .Daca nu gresim (desi inca nu am stabilit ce este acest lucru) cum am putea avea regrete :-) si daca n-avem regrete ar fi logic ca suntem mereu multumiti .Daca am fi mereu multumiti am ajunge sa fim chiar fericiti ceea ce dialectic pare imposibil si improbabil nu?Dar revenind la intrebare initiala: ce este greseala ?Gresim fata de noi si fata de altii dar raportat la ce ?nu cumva tot la asteptarile noastre sau ale altora ?Religios gresim cand nu respectam poruncile .Sentimental gresim cand ne rapotam la alte sentimente .matematic gresim cand ne raportam la solutii ...Dar cand gresim daca e sa ne raportam la ceva ce inca nu e defint ?cum putem spune ca am gresit daca ratiunea depaseste limita inimii ?cum putem spune ca gresim cand actiunile inimii depasec limitele ratiunii ?Cum putem gresi cand pasiunea nu poate fi inselata ,controlata sau cuantificata?Cum putem gresi cand secunda trecuta devine viitor pentru cele anterioare?cum putem gresi fata de imposibil: facandul sa devina posibil?Cum putem gresi fata de cineva :transformandu ne noi insine in altcineva?De ce nu ne acceptam pe noi asa cum suntem cu greseli ?si mai ales de ce nu ii acceptam asa cum sunt pe cei care noi consideram ca au gresit fata de noi?De ce sunt atatea intrebari despre noi ce nu le punem: caci ne e teama de raspunsuri cunoscute subliminal?
De ce?
de ce sunt mic atunci cand vreau doar sa fiu mare?
de ce atunci cand sunt mare simt cum greseala ta ma doare?
de ce ma uit spre Luna dar doresc un Soare ?
de ce ating o stea dar doresc sa si pasesc pe ea?
de ce traiesc atat cat altii decid?
de ce ma simt pitic insa am aripi de voinic?
de ce doresc ceea ce nu pot avea
si mai ales de ce este interzis a visa?
de ce gresesc mereu in cele ce gandesc?
si mai ales de ce niciodata nu pot sa reusesc?
de ce gresesc cand tac, cand spun sau chiar cand plang?
si mai ales de ce sunt in a mea greseala lasat singur pe acest Pamant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu