sâmbătă, 27 martie 2010

despre false impresii

Nimic nu este asa cum pare ... Uneori mi se intampla (din pacate des) sa fiu convinsa de un fapt iar mai apoi sa se dovedeasca ca eram la pol diametral opus de realitate.Un exemplu haios ar putea fi acela cand trebuie sa ma orientez la condus ;daca eu cred ca ar trebui sa fac dreapta cu siguranta drumul corect este cel din stanga .Asa ca de la o vreme am hotarat sa fac exact opus instinctului initial.Si aceasta nu doar la volan. Si astfel evit sa fac aceleasi greseli dar ..


pacalici
se spune ca probabil ai fi un pacalici
atunci cand joci o carte ce nu o ai in mana
se spune ca probabil semeni cu un mascarici
ce sub emotii isi pierde masca dar pluseaza o arvuna
se spune des in viata ca esti invingator
de stii pana la capat sa joci a zilei carte
dar istoria nu spune ce face un pierzator
cand nici macar o data zeii nu vrura sa-i dea parte.
Si el saracul plange ,si roaga si implora
sa reuseasca datorii o data a plati
ca sa poata ajunge acasa
cu flori pt nevasta si dulciuri la ai sai copii
cu ghete noi de iarna si caciulite de blana argintii.
eu ce pot atunci spune cand soarta se opune
si nu vrea ca sa scoata al 4alea al sau as
cand vad in jur cadavre ,schelete si durere
la cei ce looseri fusera o viata neincetat.
nu pot nici sa ma bucur caci vad a lor tristete
nu pot nici sa ma vait ca eu as fi driblat
imi pun din nou o masca si-ncep din nou partida
si-ncerc sa joc corect
sperand intr-o minune,miracol sau doar Soarta
ce sa -mi aduca Asul atat de asteptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu