marți, 30 martie 2010

Stare mov...



sunt zile ,uneori , ciudate
in care cu viteza luminii ce Timpul o strabate
succede starile mele in ale curcubeului culori
de la al orizontului albastru spre cele ale departatilor Sori..
sunt zile cand ,,desi cu voi
ma ignorati si ma simt murdarita cu noroi
ca un diamant ascuns in recele Pamant
ce nu a spus inca al sau ultim important cuvant.
sunt zile cand ma-ntreb de al meu rost
ca un personaj de prost scenariu din celebrul "Lost"
sunt zile cand refuz sa zbor
si vreau doar sa inabus al meu tainic dor...
sunt zile cand regret chiar ca nu m-am ,inca, cunoscut
si ma privesc prin ceata cu mirare-n ochi si glasul mut
si-as vrea ca cineva in locul meu
sa faca oficiul de gazda si sa pot sa-ntind mana catre Dumnezeu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu