miercuri, 24 martie 2010

Pace ...

"Toti traim sub acelasi cer dar nu toti avem acelasi orizont" Konrad Adenauer
Cum ar fi insa sa avem acelasi orizont si sa traim sub ceruri diferite?
Iar Orizontul sa se numeasca simplu "PACE".
Pace cu toate sensurile sale cunoscute : armonie. liniște. astâmpăr. tihnă. răgaz. odihnă de veci. ..
Mereu suntem insa in continua miscare si neliniste (poate pentru ca constientizam mai mult partea materiala din noi? )
Mereu suntem pusi pe harta atunci cand lucrurile nu ies asa cu vrem noi...
Mereu peferam sa ne incruntam decat sa zambim crezand ca astfel vom da o nota de seriozitate si profesionalism ...
Mereu cautam ceea ce in mod evident nu vom gasi aici "nemurirea"

Am intalnit odata-n cale un greieras ce mi-a soptit
Am auzit ca vrei sa stii ce-i fericirea !
De vrei raspunsul ..eu ti-l spun dar stii
Va trebui sa-mi daruiesti in schimbu-i nemurirea!

Eu neintelegand asa cerinta
Grozav de tare m-am mirat
Si am cerut o explicatie
Ce evident ca a urmat:

Voi pamantenii sunteti fraieri
Ce-i bun nu stiti sa pretuiti
Voua vi s-a daruit nemurirea
Si voi tot dupa fericire mai tanjiti.

A fi nemuritor e ceva sigur
Ceva ce nu se va mai termina
Iar fericirea e… doar clipa
Doar una si apoi puhoi de lacrimi vor urma…


Atunci eu m-am oprit din al meu drum
Si nu-mi mai amintesc urmarea
Stiu doar ca am privit in sus spre cer
Si m-am rugat sa pot opri ..visarea

Ca mine simt ca si-altii sunt asa
Care continua cautarea
Si ca gasind-o pe-un colt de stea
O vor atinge si mai apoi (tot) spre Nemurire se vor indrepta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu