sâmbătă, 26 iunie 2010

Totul sau nimic



Cred ca desi vreau totul nu am nimic
cred ca desi ma simt un urias sunt doar un pitic
cred ca desi aici totusi sunt absent
si mai cred ca desi te vad esti o himera din desert..

Cred ca traiesc dar in fapt sunt in vis
cred ca te chem doar ca sa sfarsim impreuna in Paradis
cred ca vreau totul dar in final in pumni tin nimic
si mai cred ca desi te iubesc nu am dreptul sa te revendic..

Cred ca sunt liber sa zbor dar aripi nu am
cred ca pot sa aleg dar in pomul vietii mele mai e doar un ram
cred ca vreau sa traiesc dar nisipul a curs
si mai cred ca inima mea e doar atinsa de o... gheara de urs..

Cred ca afara cerul e albastru desi eu il vad mov mereu
cred ca pot inca spera dar e din ce in ce mai greu
cred ca exista iubire in a Universului pierduta stea
si mai cred ca din pacate eu nu voi ajunge vreodata pe ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu