miercuri, 16 iunie 2010

Cateodata...

Cateodata ma surprind dorind
Desi corect nu este
Sa ntorc al vietii ceas in gand
Sa retraiesc frumoasa mea poveste...

Cateodata pot sa rad
De intamplari ciudate
Si uit ca n fapt programul e sa plang
De ale vietii mele fapte...

Cateodata te zaresc
cum lacrimi stergi in pripa
si as vrea sa incetez sa cresc
de zambete sa nu mai fac risipa...

Careodata pot cladi
din nisip pur castele
doar ca valul cel mare se ivi
si aduce iar toate indoielile mele....

Cateodata pot visa
ca suntem impreuna
doar ca brusc visul se ndeparta
si toba despartirii suna...

Cateodata ma opresc
din zborul catre al meu Soare
caci mi se pare ca te zaresc
cum vii agale ....spre mine pe carare..

Cateodata aripi am
si ma ridic spre stele
vino si tu ! nu te opri pe un ram!
sa ma ajuti uita angoasele cele grele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu