marți, 8 iunie 2010

De ce si pentru ce ?


Odata am citit ca viata ar fi un vis
Un vis ce se naste in Paradis...
Odata am citit ca Speranta exista in noi
In noi ?asta implica ca suntem mereu in doi?
Odata am citit ca oamenii pot zbura fara aripi spre Cer
Spre Cer?asta ne duce cu gandul la ceva efemer?
Odata am citit ca fericirea se -mparte pe-o stea...
Pe-o stea?oare sa cred ca doar eu am gasit-o dar nu am pasit pe ea?
Odata am citit ca mereu vrem ziua de ieri...
De ieri?oare asta ne facem sa visam mereu eterne primaveri?
Odata am citit ca exista pentru fiecare Destin...
Destin?cum pot atunci sa-l transform pe al meu intr-un etern festin?
Raspunsuri acolo in suflet le am permanent
Sa fim fericiti ca suntem acum ,aici ,impreuna in acest prezent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu