marți, 1 iunie 2010

Descult in Central Park

Dupa un drum ca mi-a taiat respiratia ,in care am survolat Groenlanda -tara gheturilor vesnice si o noapte alba in care nu mai stiam de e noapte sau e zi cu stari ciudate si ametitoare,am decis ca un bun mod de a-mi incepe calatoria prin tara viselor sa fie printr-o promenada prin Central Park.Auzisem,citisem si vazusem atatea despre "plamanul"New Yorkului incat credeam ca nimic nu ma va putea surprinde.
Am respirat adanc atunci cand am pasit in parc de pe strada 63 .De ce de acolo? Deoarece azi este 1 iunie! si ce? eram cu fiica mea,matusa mea dar cel mai important cu nepotelul meu in varsta de 5 ani.4 generatii dar toti cu inimi de copii am decis ca primul obiectiv nu poate fi decat ZOO!Nu eram evident singurii ce am avut aceasta idee de a profita de o zi cu Soare.Ce nu am vazut?am ratat un leopard ce nu s-a lasat nicicum induplecat sa apara ...Cred ca auzise de poseta de piele de sarpe a S si i-a fost frica sa nu sfarseasca pe post de curea ...
Ce am vazut?I-am vazut statuia lui Balto..sigur cine e acum Balto?
Mai cercetati si voi!
Apoi ...la muzeul Metropolitan !vorba Caragiale..:-)
Aici nu pot descrie trebuie doar... respirat si simtit frumusetea lumii si evolutia noastra ..
Ce e oboseala?cred ca atunci cand nu mai putem asimila ceea ce vedem ,simtitm ,traim spunem ca am obosit si ne luam ragazul de a putea asimila.digera si elibera camarute prafuite de amintiri depasite pentru a putea improspata cu cele ce ne bombardeaza ...
Acum imi iau acest ragaz de a medita :de ce unii pot si altii nu?
de ce?



de ce descult prin iarba pot gandi
simtimd al vietii tumult cum ma prinde
de ce descult in apa pot incerca a zidi
cetati in nori de vise si vechi mituri
de ce descult in ploaie pot zambi
cantand al vietii imn ce-i simt vibrarea
de ce visand pot crede ca-ntr-o zi
vom fi si noi prezenti cand se va face schimbarea?

Un comentariu:

  1. Ziua copiilor intr-un loc in care cu inimi de copii si emotii traiesti incredibilul. O alta planeta...

    RăspundețiȘtergere