joi, 3 iunie 2010

Ave Maria...

Incheierea unei zile minunate in sunetele divine a intrerpretarii Ave Maria de corul de copii din Latvia la biserica Heavenly Rest de pe 5th Avenue ...
Nimic nu e intamplator..Acum un an in plimbarea mea matinala cu V aceasta m-a intrebat:
-Mam cum crezi ca ar trebui sa fie o zi din viata ta ca sa spui ca e perfecta?
Intrebarea m-a surprins pe moment si am incercat pe ore sa schitez programul unei zile perfecte in viziunea mea.Dar vocea unui suflet de copil a continuat:
-Dar mam cum vei mai putea trai restul zilelor tale atat de imperfecte dupa asa o zi perfecta?
Din nou am ramas fara cuvinte dar azi in timpul petrecut sub emotiile starnite de aceste voci sublime am reusit sa gasesc ,cred eu,raspunsul si voi incerca in Starea finala sa il pun in cuvinte.
Dar despre azi vreau a mai spune ca vizitarea muzeului Guggenheim e plina de contradictii :intre o expozitie Picasso sau performeri ce stau pe un scaun nemiscati (chiar de sunt ei fosti mari coregrafi raman la ideea ca a sta pe un scaun la 90 de ani poate fi o performanta dar nu o opera de arta) exista diferente ce in opinia mea fac diferenta de nivel infinita...
Apoi Muzeul Copiilor in completarea programului de vizitator a fost ca sa incerc o comparatie gastronomica cam ca si branza finala la o cina frantuzeasca sau ca si o cireasa de pe un tort.Copilaria ramane la orice varsta cheia ce deschide in orice moment poarta sufletului..
Ar mai fi de spus despre o zi perfecta ca aleile decorate cu ciresi japonezi ajuta sa gandesti optimist la viitoarea zi perfecta :-)





Cum poti trai o zi perfecta si azi si maine si mereu?
Poate de poti zambi in orice clipa si sa redai un gand intr-un eseu..
Cum poti spera ca nu esti singur sau stingher?
Poate de poti zambi in orice clipa si sa redai cuvantul chiar de e mister..
Cum poti visa ca atat azi sau maine fericit vei fi?
Poate continuand sa ti scrii ale tale Stari in naive poezii...
Cum poti uita ca ieri cel mov a existat?
Poate aruncand trecutul in sertarul cel mai bine incuiat...
Cum poti trai o zi perfecta pentru inca o sublima zi?
cu siguranta daca stii ca cineva te va iubi si candva vei intalni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu