miercuri, 23 iunie 2010

Negarea eului




Exista vinovati si vine ...
Exista cei pe care i facem raspunzatori de esecurile noastre si prea putini daca nu inexistenti cei carora le datoram succesele noastre..
Exista invingatori dar mai ales invinsi..
Exista Speranta dar mai ales renuntare...
Exita vise dar mult prea multe realitati..
Exista insa alegere?suntem doar noi cei care ne facem jocurile vietii?si mai ales avem toate cartile? avem daruri de inceput dar in egoismul nostru refuzam sa le impartim cu ceilalti si astfel ne inchidem poarta de transfer si nu putem primi nici darurrile ce ne sunt oferite...
Si DA in final vina este a noastra si DA suntem singurii vinovati...Sau poate ca nu?

sunt singura in zi dar mai ales in noapte
as vrea sa zbor dar aripile sunt cumva tasate-n ale mele coaste
simt vina ta si as vrea sa pot sa fac minune
ca doar a mea in a inimii ghem de durere sa se adune..

sunt eu cu mine in oglinda din priviri
si desi gandul fuge da mereu de-un gard de spini
as vrea sa nu ma-opresc dar inaltimea sa
imi optureaza calea si ma-impiedica chiar si a visa..

sunt eu sau poate-n vise ai putea veni si tu cu mine
sa prindem curcubeul in culoarea roz pentru a ne fi mereu bine
sa alergam in noapte lasand trecutul ngropat intr-o fantana
ca n orice clipa sa putem vedea doar maine cum ne canta vesel in surdina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu