sâmbătă, 19 iunie 2010

Star Trek la Columbia

Mereu vedeam in filmele americane oameni relaxati ce stateau pe pajistea din preajma unui lac si urmareau mancand pop corn filme pe ecrane gigant...
Mereu aveam cumva sentimentul ca de inchid ochii ma pot teleporta si eu printre ei la baza unui imens gorun ...
Azi nu a trebuit sa inchid ochii ci sa i deschid ... Si eram acolo vizionand ultimul Star Trek cu o punga de pop corn pe o patura pe faleza lacului

http://dc.about.com/od/filmfestivals/a/ColumbiaMovies.htm

Cum se poate ca de la o vreme toate visele mele devin realitati?
Prin ce minune Universul a decis si mai ales pana la ce limita sa mi acorde acest wild card...Poate ar trebui sa profit si sa fac o lista de vise prioritare :-)
Sa incep cu ziua de azi? ce sa fie azi? stiu sa fie o calificare ... Cer prea mult? Univers?Dumnezeu? Destin? Semn?

Cine poate sti ce va fi secunda ce vine?
Cine poate spune ca sigur pot astepta un Bine?
Cine poate schimba visul in real pentru o zi?
Si mai ales cine garanteaza ca maine va mai fi?
Cine poate zambi cand afara-i furtuna?
Cine poate visa daca pe Cer nu mai avem o Luna?
Cine poate sa mi dea si mie o lacrima in forma de stea?
Si mai ales cine poate sa mi arate drumul spre ea?
Cine desi absent ma priveste tacut?
Cine desi in alta Cconstelatie nu poate ramane mut?
Cine durerea poate in forma de melc sa o puna?
si mai ales cine in vers cald poate sopti ...noapte buna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu