sâmbătă, 14 august 2010

Rugaminte

Ingerul ce tace si priveste smerit,
cum scriu despre ale mele dureri,
va pune din darnicie un zambet silit,
pe a sa masca ce l ascunde n ale efemerei seri...

Ingerul care sta ascuns de cortina lacrimilor mele
asteapta sa vina ziua cu Soarele bland si prietenos
sa poata sa si schimbe pelerina invizibilitatii rele
si sa mi permita din nou din Speranta pe haina zilei de maine vise sa cos ...

Ingerul care ma protejeaza din umbra
probabil se ntreaba cat drum mai am de parcurs
sa pot depasi deznadejdea zilei de azi cea sumbra
si sa infloresc pe Olimp intr un imens ,vesel si nemuritor cactus ...

Ingerul meu ce din oglinda mansardei sufletului privesti
permite mi la noapte macar un nou vis de povesti
si nu ma lasa sa ma trezesc din nou
inchide mi fereastra si ncarcereaza ma n al meu egou ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu