vineri, 20 august 2010

Intrebari

Cand si de ce, ma tot intreb cine mai sunt?
Azi eram eu dar parca nu eram cea de ieri
Cand si de ce am venit zambind pe acest Pamant?
De maine il voi parasi singura si stinghera in amurg de seri...

Cand si de ce voi plamadi din lut
Speranta n vise pentru nemurire?
Cand si de ce voi asculta oceanul zbuciumului mut
Pe- acorduri lirei antice ce ma fac sa vibrez in fericire?

Cand si de ce clipirea stelei mele va luci
Pe cerul infinitului de stele?
Cand si de ce romanta sufletului meu va dainui
in siragul perlelor de amintiri insiruite n ale vietii mistere?


Cand si de ce ma voi putea nalta
pe treapta de-nceput a inocentei mele?
Cand si de ce visul ma va putea purta
spre locul intalnirii noastre ,doar de ale vietii vele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu