vineri, 27 august 2010

Iubirea mea

"Cel mai rapid mod de a primi iubirea este sa o daruiesti.
Cel mai rapid fel in care o poti pierde este sa o tii prea strans legata de tine.Cel mai bun fel in care o poti pastra este sa ii dai aripi"M Preda

O am in mine de o viata
si am decis sa ti o dau tie
primeste o si cu ea a mea povata:
deschide ti inima si daruieste mai departe fara sa pui vreodata simbrie!

Nu vreau prin darul meu sa te oblig nicicum
si crede ma nu e vren viclesug fatarnic
considera te un cuc ce liber zboara pe al sau drum
nu si face griji de cuib si canta pe un ton monoton de sagalnic.

Te am invatat sa zbori si ai facut o bine
si acum te ai dus departe ,prea departe pentru mine
nu ma ntristeaza asta caci iubirea pentru tine
imi da incredere si Speranta ca acolo unde esti te vei regasi,in fine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu