sâmbătă, 8 mai 2010

pentru voi



Sunt persoane de-a lungul vietii ce ne marcheaza viata atat prin prezenta lor dar mai ales, uneori, prin absenta lor,oricat de nefiresc suna ...

La inceput credeam ca MAMA este Dumnezeu,
Si chiar era si este pentru mine.
Nicicand recunostinta si aprecierea mea
Nu vor putea-o exprima mai bine.
Apoi Bunica a urmat, ca fiind un ingeras trimis de ceruri
Cu dragoste si cu rabdare m-a -ndrumat mereu
Pe calea vietii presarat-atat de des.. cu umbre si misteruri.
Prietena mea cea buna a sosit, inconjurata d-un alai de stele,
Si sufletul mi l-a umplut cu trairi minunate asezate in sirag ,de nepretuite inimi din margele.
Cand totul parea cunoscut sau poate ca era doar o parere
Iubirea de mamica am descoperit
Prin cele 2 fete ale mele.
Gasesc acum ca a avea ,atata sansa intr-o viata
M-ajuta enorm a pretui paleta de culori a iubirii Exprimata doar printr-un cuvant :SPERANTA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu