duminică, 30 mai 2010

De ce?

De ce? O intrebare care implica si care da sens actiunilor noastre.Intuitiv o punem sau ne-o punem din prima etapa a copilariei incercand sa descoperim ,sa fim primii care o facem :-) sensul existential.
De ce?Curiozitate,nevoie vitala de intelegere ,samburele plantat in noi din Geneza pentru ca prin evolutia noastra sau poate prin evolutia sa ,sa ne conduca la descoperirea Univerului personal.Suntem miliarde de micro Universuri conectate prin sensibilul fir al acestei dorinte de atingere a propriilor limite.Multi vrem si luptam sa le atingem ,sa pasim pt o clipa macar prin ferestre uitate deschise in Universurile invecinate in cautarea acelui necunoscut ce sau l-am pierdut sau nu l-am avut sau posibil si probabil cel mai ades nu il vedem cu toate ca se gaseste acolo in clopotul de sticla pesonal in care suntem incatusati.
De ce?Cautari ,frustrari,dorinte,vise toate in aceasta incatusare de energii ce o simtim in noi sub forma lavei vulcanului ce sta sa erupa...
De ce? Neacceptarea neputintei noastre de a ne rezolva dorinta de cunoastere ...
De ce?Speranta gasirii sau regasirii Eului uitat in camara prafuita a Timpului...




De ce sunt eu, cel ce trebuie sa stiu ?
De ce sunt eu ,cel care trebuie sa scriu ?
De ce sunt eu, cel care trebuie sa iert ?
De ce sunt eu, cel care trebuie sa merg spre marele desert ?
De ce doar eu trebuie sa rezolv ?
De ce doar eu trebuie sa absolv ?
De ce doar eu trebuie sa iubesc ?
De ce doar eu trebuie sa nu traiesc ?
De ce doar eu trebuie sa sper ?
De ce doar eu trebuie sa nu disper ?
De ce doar eu trebuie sa cant ?
De ce doar eu trebuie sa ma ascult ?
De ce doar eu trebuie sa visez ?
De ce doar eu trebuie sa pot sa_mi imaginez ?
De ce doar eu trebuie sa zambesc ?
De ce doar eu trebuie sa multumesc ?
De sunt eu ales sa fiu mai putin altfel decat mii ?
De ce sunt eu ales sa port durerea_n suflet de copii ?
De ce sunt eu cu viata mea uitat de Ceruri pe Pamant ?
De ce nu pot macar in gand sa ma desprind si sa ma las purtat de vant ?
De ce nu pot ca sa spun NU ?
De ce nu pot sa-ncep Acu ?
De ce mereu va fi asa ?
Si cand raspunsuri voi afla ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu