joi, 6 mai 2010

Doar eu...





Doar eu puteam gresi asa
doar eu puteam astfel crea
in momente bune situatii imposibile
ce apoi au devenit clipind din pleoape de a dreptul penibile...
doar eu puteam amesteca ingredientele unei zile perfecte
si sa o transform intr-o noapte defecta
doar eu puteam mixa un vis cu un real
si sa ajung in acelasi stupid inevitabil debil final
doar eu puteam calca o floare
uitandu ma la un fals Soare
doar eu puteam sa umplu cu ale mele lacrimi prapastia din mare
doar puteam rani fara sa vad macar
doar eu puteam pleca fara sa privesc al tau pretios dar
doar eu puteam atat de mult rau sa fac fara sa vreau
iar mai apoi scuzele sa uit sa ti le dau
si atunci nu pot decat sa ma intreb soptit
de ce doar eu nu pot sa spun ca mi-ai lipsit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu