vineri, 21 mai 2010

despre vise roz...

De ce culorilor li s-au dat simboluri ?De ce le percepem ca stari dupa trairile altora? De ce traditia cere ca alb sa fie culoarea de inceput si negrul de sfarsit?De ce paleta complexa situeaza la mijlocul existential rosu aprins al focului?si verdele vietii face pereche cu albastrul cerului? si mai ales de ce visam roz?

Copil fiind vroiam sa pot sa zbor
spre inaltimi albastre dar mai ales sa visez in culori
Apoi cand zborul am invatat a-l zbura
parca nu mai aveam aceeasi dorinta de a visa..
Cand insa viata aripile mi le-a frant in al sau taifun
mi-am amintit subit de copilaria ce a ramas pierduta-n fum
si cu acuarela m-am gadit sa pictez
in roz noi aripi de foc din vise sa colorez
Acum cand pot sa zbor din nou
in vise roz... doar ascultand al tau ecou
as vrea pe-o raza de Soare sa vii
si sa mi zambesti printre ale cerului stelute ...mii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu