luni, 11 aprilie 2011

Pomul meu

Am urât fiecare minut de antrenament, dar mi-am spus: “Nu renunţa. Suferă acum şi traieşte restul vieţii ca un campion.” Muhammad Ali

fii pentru o viata pomul ce ma va sustine
in zborul meu spre astri
fii aripile ce la sol ma vor retine
in ganduri de sihastri
fii ce vrei tu sa fii... doar pentru mine
si lasa ma in visuri sa gasesc cararea inspre tine
fii Eu fii tu sau fii chiar Dumnezeu
insa fii pomul meu etern si neclintit de al vremii alizeu!
fii AZI sau maine sau de vrei fii Ieri
raza de fericire ce mi alinta fruntea
fii pomul meu cu rod ce apare n triste seri
si cu flori minunate ce mi dezmiarda mintea...
fii TU acum si aici
acel ce mi spune Noapte buna
nu ti fie teama chiar de seman cu n arici
viersul din cantul meu in inima ti rasuna .... :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu