joi, 7 aprilie 2011

copilarie

strengar eram fiind copil
si mama stie bine
prietenii ziceau ca s versatil
si le era teama sa imi dea o pasa ...spre a o tine..
plecam mereu in dimineti
in lunca dupa fluturi
si ii goneam pe ceilalti baieti
nu i acceptam nicicum alaturi
paream poate un solitar
si cred ca sunt si astazi
visez sa primesc odata n dar
zambetul Curcubeului intre brazi...
pe tata cred ca l am distrus
cu intrebari stupide:
de ce furnica am in soseta intrus
sau: sunt la zoo antropoide?
fratele meu ce sa mai spun
mereu plangea ,intruna
cred ca odata chiar i am dat sapun
dar l am amenintat:sa nu ma spui lui muma!
catei ,pisici plecau rapid
ne paraseau ograda
cuibarul dupa 2 zile era vid
de omleta era prina strada...
si bine mai era atunci
ce as vrea ca sa revina
ziua cand alergam prin lunci
si aveam la maxim adrenalina...
zambesc acum putin fortat
de sotiile mele
ma ntreb cum de ai mei m au suportat
si din pacate acum nu s sa mi rezolve dilemele ..
va multumesc ca existati
cu totii n a mea viata
ca greselile mi le iertati
si ma imbratisati ...in gand in fiecare dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu