marți, 19 aprilie 2011

In noaptea zilei


In noaptea zilei m am pierdut
poate de vina sa fi fost doar Luna
poate faptul ca de la vis m am abatut
sau poate doar ca am uitat Vietii sa i dau arvuna.
In noaptea zilei tacuta privesc
cum lumea continua cercetarea
si imi doresc sa pot doar sa iubesc
acel ... ceva ce sa mi inobileze starea.
In noaptea zilei soaptele ti aud
cum vor sa ma extraga din visare
dar miezul nucii mele de iubire e prea crud
prefera o extrem de lunga diezmerdare.
In noaptea zilei sunt doar eu ...cu mine
uitand de rest ... de toti ,de toate
din pomul Vietii dintre flori te aleg pe tine
poate din Starea imposibila reusesti a ma scoate .
In noaptea zilei pot doar numara
clipe cum trec pe rand ...cu nepasare
iar oceanul Sperantei ce n trecut se disipa
in Viitor nu l mai zaresc !..caci se cufunda in uitare .
In noaptea zilei pot privi ..O STEA
sunt Eu... dar simt cum sunt tot mai departe
prin ea privesc cum ea "DRAGOSTEA"
in mod bizar in loc sa ne ajute ...ne desparte.
In noaptea zilei incerc sa zambesc
dar e tardiv si fara de valoare
rostul de a fi aici si sa traiesc
pare atat de fad si far de ...bruma de culoare.
De aceea noaptea zilei vreau sa dorm
sa fiu ca muntii far de amintire
sa fiu ca un imens nor alb ,diform
iar din senin s aduc ploaie de lacrimi pentru linistire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu