duminică, 26 septembrie 2010

Voi reusi



Voi reusi si asta chiar de AZI
caci eu sunt doar sfarsitul unui VIS
Voi reusi caci doar dupa ce cazi
aripile au rolul sa te nalte cat mai sus din acel Abis.
Voi reusi caci asta sunt mereu
Destinul Succesului in plina transformare
Si chiar de pare ca s uitata pe Pamanat de al meu Zeu
Nu voi uita zambi continuandu mi calea in a mea alergare.
Voi reusi!o simt in centrul sufletului meu
asa cum simt caldura Soarelui in noptile cu stele
nu am nevoie sa mi trimita alte Semne Dumnezeu
te am pe tine alaturi in clipele de indoiala cele grele
Voi reusi!si pot s accept al meu Destin
caci depinde doar si doar de mine
si impreuna vom sarbatori al finalului festin
deci vreau sa imi zambesti acum si sa imi trimiti o floare... de la tine :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu