joi, 2 septembrie 2010

Semaforul vietii

Stau si privesc lumea ca un copil pentru intaia dat
Vad un rosu clar si fara ezitare ma pregatesc sa ma opresc
Apoi gandul poznas ma ntreaba pe un ton suparat:
-de ce vrei a sta ?poate de secunda ce o pierzi va depinde soarta altcuiva?
Asa ca depistand logica intrebarii dau sa fac primul pas pe trecerea pustie.Dar vai bolidul ce nu l am zarit adancita cum eram in preocuparea mea filozofica ma lovi mortal.Da cu siguranta am schimbat soarta cuiva !nu doar a mea ...
Ajung undeva intr un loc pustiu ... si nu vad decat lumini ....rosii .Totusi parca undeva departe in orizont vad un galben pal .Ma ndrept spre el si astept .... Milenii de asteptari ..In jurul meu lumea se nvarte Eu sunt centrul Universului meu neinsufletit dar astept ... Am invatat lectia semaforului vietii.Si dupa un timp in care nu gandesc la nimic ci doar rog si implor apare un VERDE! te iau de mana si traversez strada ...De ce ti a trebuit atat sa apari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu