marți, 20 iulie 2010

Vin... ca sa plec...si plec .. ca sa vin apoi



Vin ca sa plec si plec ca sa vin apoi
ce nonsens si cata risipa de energie!
Uitam sa zambim printre lacrimi ce raman in noi
ce nonsens si cata acumulare inutila de apa vie ...

Vin ca sa plec si plec poate acum fara sa ma ntorc
logica devine evidenta
las ca Titanic amintiri in sticla timpului ce ca un resort
vor expanda si vor impanzi lumea asta dementa...

Vin ca sa plec si sper sa raman
dar trebuie aer mai mult si pentru mine
poate n absenta mea reusesti sa ascunzi in fan
o banita mare din rezerva facuta de tine...

Vin ca sa plec dar poate-as putea
sa ma aciuez intr un colt langa tine
promit sa ncetez sa vorbesc
doar sa te ascult -lasa ma o clipa si pe mine!

Vin ca sa plec si nu pot aschimba
destinul isi scrise varianta
sper doar sa mai am asta noapte a mea
nainte sa intru in acea neagra fanta...

Vin ca sa plec si nu incerca
sa ma retii caci e imposibil
sunt cumva fericita n inima mea
ca am trait atat cat a fost... real si credibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu