vineri, 16 iulie 2010

Promisiuni

e usor sa promit ca NU voi mai scrie
e usor sa promit ca Nu voi mai plange
e usor sa promit ca Nu voi mai reda in poezie
viata mea zi de zi ce Speranta mi-o restrange...

e usor sa scriu ce vrei sa vezi
e usor sa plang cand nimic nu mai tine
e usor ca a mea poezie sa nu o crezi
si mai ales sa uiti ca viata incepe iar si maine..

e usor sa spun ce chiar acum gandesc
e usor sa uit ce insa va fi maine
e usor sa sper ca din nou maine te zaresc
si mai ales sa promit ca nu ma mai pierd prin ale trecutului ruine ..

e usor sa zbor cand aripi n am
e usor sa promit ca merg in Cer doar pentru mine
e usor sa mint ca fericirea i mai mult de un gram
mai ales sa promit ca voi ramane aici doar pentru tine...

e usor sa promit cand nu mai am nimic
e usor sa promit orice si oriunde
dar nu uita sunt doar un suflet de pitic
ce ncearca prin promisiuni sa te incante...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu