luni, 14 martie 2011

Uitare..

Uitasem cine sunt ...pana acum o clipa
si nu stiu daca maine n zori voi fi tot Eu
de accea iti trimit -cumva in pripa
scrisoarea mea ce vreau s o scriu cat inca sunt tot EU.
Sunt bine ..pot incepe aste randuri
si inca mai zambesc din cand ...in gand
am reusit uita de negre ganduri
si uneori din vise ma trezesc razand...
Nu pot nega ca am uitat chiar totul
ar fi prea mult si nu vreau ca sa mint
dar pot trai stiind ca intrutotul
pastrez in suflet caldura primului tau alint.
si totusi ...nu nteleg ce scriu aicea
cine sunt Eu si mai ales tu cine esti?
simt cum in graba mi pierd pacea
arunca scrisoarea mea si ia o carte ... de povesti!
Uit sa inchei caci cum as putea face
nu pot sfarsi ceva ce nu a inceput
minciuna nu ma poate satisface
a scrie despre Fericire nicicand nu m am priceput....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu