sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ghicitoare

Nimeni, nimic ,niciodata
eu, mie ,mereu
ieri, azi,maine
niciodata,nimic,nimeni...
poate destinul vreodata se ntoarce
si vom obtine o noua organizare
nimeni ieri
nimic niciodata
eu azi
mie maine ...
are sens ?


frumosul poate fi creat intodeauna
uratul nu mereu ne dauna
speranta nu poate fi mimata
dorinta nu poate fi incatusata
zborul poate fi realizat in vis
dar reveria sfarsita ne arunca n abis
iubirea nu i eterna -daca exista ?!
credinta fara incredere nu persista
eu sunt aici acum impreuna cu tine?
poti sa mi spui ceea ce crezi cu adevarat fara a te retine?
curcubeul din ochii mei dispare n al vietii desert
probabil si eu chiar pentru a impiedica asta ramai in eternitate alert.
Cine sa stie cum gandurile n cuvinte transpuse eronat le exprim
NIMENI,Niciodata ,nu va ndrazni sa admita cat de tare gresim...
nu e optimism,pesimism nici macar adevar in declin
ci o stare n culoare mai putin vesela ce mi veni din al serii pelin ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu