miercuri, 22 decembrie 2010

EU



EU am devenit singular de ieri
am reusit sa mi neutralizez al doilea eu
si de acum nu ma voi mai asculta in triste seri.

Eu am reusit sa mi identific egoul
si am devenit noi pentru eternitate
de azi nu voi mai spune"te iubesc" si sa mi raspunda ecoul...

Eu de acum voi gravita in jurul Soarelui
din Universul ce mi l ai daruit
si voi aduce ofrande de zambete doar Binelui.

Eu refuz sa mi mai pun intrebari
caci stiu ca raspunsurile sunt mereu la tine
si nu ma voi mai rataci in abstracte cautari..

PS aparent cercetarile americane au aratat ca atunci cand privesti o fotografie de grup te cauti invariabil prima data pe tine iar in convorbirile telefonice cel mai uzitat cuvant este EU ! AM incercat sa i destabilizez .Nu cred ca mi a reusit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu