joi, 23 decembrie 2010

Dependente


Suntem atat de fragili ...
Depindem de toti si de nimic ,depindem de aer,de Soare,de caldura de iubire..
Mereu am ideea ca suntem mici sfere spirituale ce gravitam in jurul sferei centrale de Lumina si Iubire .Ne intersectam si prin intrepatruderea fiintelor noastre materiale dupa separare suntem mereu schimbati desi mereu aceeasi ...Dependenti dar totusi vointa ne ramane personalizata.Dorintele materiale ne pot fi satisfacute cu usurinta dar cele spirituale foarte greu si simtim in noi acel vid dureros de neimplinire si continuam sa cautam ...In fapt ce cautam? pe noi? iubirea celorlati si pretuirea lor?Sa fie negarea noastra ca indivizi ce ne impinge sa ne cautam aripile ratacite undeva in Geneza prin pomul de inceput? Zbor! Ideea sublima de eliberare ,de levitatie magica deasupra constiintei noastre obosite de atatea framantari ...

as vrea ,mereu tot vreau ceva
ceva ascuns in pacla de tenebre a vietii
as vrea ,tot caut sa gasesc ceva
ceva ce mi aminteste de spiritul tineretii..
suflet naiv ce nu renunta la a sa cautare
ce vrea ... vrea mereu sa fie n conjurat de a iubirii eterne stare
aripi deschise larg
ce insa nu s cu mine in prezent
dar ce le vad agatate de al Orizontului catarg
si continui sa le urmaresc cu ochi de vultur ...permanent
Speranta cuvant sublim de dictionar
ce insa nu l gasesc mereu in al meu imposibil calendar
depind mereu de a Universului meu iubire
si zambetul sau suav imi incalzeste a mea simtire ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu