sâmbătă, 9 octombrie 2010

Veniri,plecari


Venim ca umbrele in soapte
si plecam apoi rand pe rand in pasi stingheri in plina noapte
suntem prezenti secunde nesfarsite
dar parca totusi destine ratacite
suntem cautatori de aur in apele din desert
si cand il gasim nu suntem vreodata la timpul prezent
suntem mereu pe drum si nu atingem scopul
poate daca am reusi sa pacalim norocul?
suntem in doi dar niciodata impreuna
venim,plecam zambim si incercam sa nu ramanem in partea nevazuta de Luna.
venim .plecam cine sa mai inteleaga
urmeaza ma si nu lasa intre noi cortina ca sa cada...
O melodie imi incanta inima mi durere
canta mi o tu! poate pe ale tale note recapat o clipa de placere
si poate de as trai o zi in plus
venirea sau plecarea ar fi unite de al meu suras
si poate de mpreuna am pleca
venirean pasi de dans am putea o transforma
si poate si mai bine mainile impreunand noi doi
prin rugaciunea noastra Cerul ne ar transforma n eroi.
Venim. plecam sau poate doar sedem
muzica celesta e tot ceea ce in acest prezent vrem ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu