miercuri, 27 octombrie 2010

Speranta

Speranta
fiecare dintre noi are un vis
fiecare din noi are o credinta
fiecare dintre noi are o speranta.
Visul meu este mereu acelasi :visez ca prin credinta doar mai exista speranta...
Credinta mea este bazata pe speranta ca voi putea mereu visa..
Speranta mea este ca voi visa mereu ca exista credinta..
dar ce visam?sa fim prin iubire mai buni!
dar ce credinta avem:sa fim ajutati cu iubire sa fim mai buni!
dar ce speram?speram ca iubind sa fim mai buni!
Iubirea este speranta ,este credinta ,este o stare de visare!
Iubim de cand ne nastem si pana murim..intr-un fel iubim si dupa aceea.
A iubi nu inseamna altceva decat speranta,visul,credinta ca vom fi la randul nostru iubiti.
Dar de ce nu putem trai fara iubire?
de ce ne agatam de orice mic vis,mica speranta sau posibila credinta ca am putea fi iubiti?
Pentru ca iubirea inseamna acceptare a ceea ce suntem a ceea ce reprezentam a ceea ce simtim.
Iar simtirea este partea cea mai importanta a vietii noastre.
Simtim de cand ne nastem si pana cand murim dar intr-un fel simtim si dupa aceea .
Comunicarea simtirilor sufletelor noastre se face intr-un mod inexplicabil independent de vointa noastra.
Doar ca unii percepem mai puternic comunicarea extrosenzoriala .
Eu poate ca visez doar,cred doar sau sper ca comunic ,ca simt, ca iubesc.Dar nimeni si nimic nu ma va putea
convinge de contrariu.Lumea nu a inceput si cu siguranta nu va sfarsi cu mine.Dar prin ceea ce am cladit eu,
trait eu,simtit eu,iubit eu,cu siguranta s-au schimbat destine asa cum si al meu a fost condus,impins,schimbat,
indus de alte vointe.Dar sper ,cred si visez mai ales ca intreaga mea viata plina de iubire a fost utila cuiva,
a marcat existenta in bine a cuiva a folosit cuiva.Ar fi trist sa fi trait degeaba si mai trist sa fi trait
in negare. Caci ceea ce conteaza cu adevarat este consecinta actiunilor vietii tale.Nu cum ti-a fost tie,
nu suferinta ta nu fericirea ta ci doar impactul prezentei tale asupra celorlalti.Cel putin asa cred ,sper
si mai ales visez.Ca totul se sterge cu buretele ca negrul redevine pur dupa ce balanta lucrurilor pozitive
se inclina.Tot ce pot inca spera ca voi putea iubi pana in ultima clipa fiecare dimineata a vietii,ca voi putea
visa intotdeauna la iubirea perfecta ca voi putea crede mereu ca fericirea deplina exista si mai ales ca o voi
gasi...
vino iubire ,vino la mine
ridica tu valul de lacrimi si suspine
gaseste o cale, gaseste un drum
sa nu transformi al meu suflet in scrum
te-astept cu credinta
indur suferinta
visez cu speranta
si astept acea eterna vacanta
cand intr-un tarziu prin iscusinta
vei bate la usa si cu dorinta
vei intra in suflet si il vei invesmanta
cu toata intreaga simtire a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu