joi, 7 octombrie 2010

Cum oare?

Cum pot sa pierd ceva ce nu aveam?
e simplu caci traiam un vis aievea
Cum pot gasi ceva ce n vis pierdeam?
e complicat cu starea mea atunci cand nu mi esti alaturea...
Cum pot sa cant cand muta de ncantare sunt
si atatea pasari o fac mult mai bine decat mine?
Cum pot vorbi cand gandul meu hoinar
te cauta n tre versuri doar si numai pe tine?
Cum pot spera cand maine n am
si l vad pe ieri in oceanul de visare
Cum pot cladi un cuib pe un firav ram
care sa ne adaposteasca si aduca n doi alinare?
Cum pot sa fiu cand parca nu s?
desi un ciob in hau imi arata nfatisarea?
Cum sa te simt cand iar te ai dus
doar ecoul imi aude chemarea?
Cum sa dispar fara sa simti
cand inima iti bate in surdina?
Cum sa nu simt emotii cand m alinti
si ncerci astfel sa ma absolvi de orice vina?
Cum sa rezist inca un ceas
cand TIMPUL cel necrutator isi cere darea?
Cum sa conserv iubirea in al clipei vas
si n nemurire sa mi cuantific Starea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu