marți, 16 august 2011

Jurnalul de calatorie al unei umbre






Sunt o umbra ce am decis sa ma exprim in Lumina candelei.De ce?probabil e singura metoda hilara prin care pot sa dispar.Atata vreme cat raman in Intuneric voi exista.Sigur exista in mod logic 2 metode pentru realizarea dezideratului:
1 sa cumpar un bec mare, mare cat un Soare(desi si atunci sansele sa raman umbra exista)
2 sa ma pun in spatele meu ca umbra intr-o camera cu oglinzi paralele(asa dispar prin multiplificare infinita)
Oricum pentru a nu lungi istoria cred ca ar fi bine sa mi expun prima poveste:
urmandu mi pasii din greseala in greseala am ajuns pe Taramul Regretelor...Si era atat de aglomerata zona incat riscam sa pasesc pe urmele altcuiva si sa ma ntristez mai profund desi in acea clipa parea un pleonasm.Asa ca mi am dat un ghiont sa maresc pasii si sa ies repede de acolo.Dar nu erau semne indicatoare asa ca am pasit in Taramul Deceptiilor .Aici un zgomot infernal pe un ocean de lacrimi ma sufoca ...Am inceput sa inot bras cu ochii inchisi...Aproape ca ma innecam agatata de gatul ultimei mele confruntari mentale cu egoul ravasit si am auzit o voce:ZBOARA!
Uitasem ca in anul 777BC primisem ,prin ordin guvernamental ,toate umbrele aripi protectoare.Aveam diverse denumiri, neesentiale insa ,ceea ce conta acum era faptul ca nu le puteam desfasura cu riscul "luarii la apa"iminent.Atunci salvarea a venit prin gandul de inceput.Sunt o umbra fara responsabilitati si constiinta.Urmeaza-ti stapanul,destinul,pasii..asta ne invatau de mici, din fasa, la scoala Umbrelor.Si acolo fusesem premianta cu diploma de excelenta.Totusi spiritul de razboinic nu mi dadea pace .Trebuie sa ma depasesc si sa preiau conducerea si mai ales sa mi imprim viteza de croaziera prin Taramurile ce se succedau in zona lacrimilor nesterse de vreme.LIBERTATE LIBERTATE auzeam ...Nu cred insa ca in istoria scrisa sa fi existat umbre vesele.Poate in cea orala ...dar s-a pierdut in... negura vremilor fara candele protectoare de existenta a umbrelor.
Stiu ca e putin stimulativ ce vedeti aici dar e mult mai putin creativ permis sa fii umbra limitata de Lumina .Nu credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu