marți, 9 august 2011

Despre zile

Sunt zile ce merita a fi uitate sau poate chiar merita a fi netraite dar cum poti sa le alegi?
Sunt clipe ce vrei sa le sari ca intr un sotron de copii ce a fost folosit de mult prea multe ori si astfel liniile conturului nu se mai deslusesc/
Sunt ani ce trec si ce nu i poti returna puri istoriei personale caci paginile au fost patate de zile ce nu le ai dorit ...
si mai ales sunt ganduri,mii de ganduri ce vin ,se succed dar nu pot fi oprite de nici un baraj de gandire.
am un gand nou
dar mi e teama sa l gandesc
ca nu cumva al sau ecou
sa ma impiedice sa il traiesc
am o zi in fata
dar mi e teama sa intru in ea
ca nu cumva sa devin o hoata
si sa fur altcuiva dragostea.
am o viata ce vine
dar mi e teama sa o accept
ca nu cumva dorinta de bine
sa ma distraga de la gandul corect.
am un TOT imposibil
si asta ca nu te am si pe tine in el
Nimic nu i admisibil
in ziua ce vine , ce o simt far de TEL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu