duminică, 21 februarie 2010

Succes sau fericire?

Iata 2 concepte incompatibile .Si apar din aceasta afirmatie 2 intrebari:de ce sunt icompatibile? si mai ales de ce nu le putem face sa devina compatibile? :-)
Pare cumva rotirea in jurul punctului initial din gradina Raiului unde omul a luat decizia de a cunoaste ceea ce ii fusese interzis.Si nu pot sa nu ma intreb daca omului i s-a dat liberul arbitru de ce i se reproseaza acum ca a ales cunoasterea?
Daca ar fi sa alegem acum intre fericire si succes ma intreb ce am alege .La cum evolueaza societatea umana in goana dupa lucruri materiala cu siguranta va alege succesul caci implica bani,putere ,faima ...
Fericire va ramane Cenusareasa existentei noastre caci cine are nevoie oare sau mai bine zis timp de ea fiind stiut ca are o latura spirituala mai degraba decat una materiala.Probabil doar visatorii,romanticii,idealistii cei ce sunt considerati ciudatenii pentru mileniul in care traim.Cu siguranta oricat de nedrept mi se pare acum daca privesc adanc in oglinda sufletului meu voi vedea ca as face o alegere proasta.Oricare ar fi ea voi regreta .Asa suntem conceputi sa vrem ceea ce nu avem sau nu putem atinge.Si acum ,in acest moment as vrea doar sa ating Infinitul...

Spune-mi oglinda ceea ce vreau sa aud
spune-mi ca nu sunt haina
spune-mi ca niciodata pe acest Pamant
nu ma voi vinde pentru un taler de faina ...
Mai spune-mi oglinda ca voi fi mereu
aceeasi in suflet cu aripi de Icar
si ca voi cauta mereu al meu nepretuit Zeu
ce ma asteapta ca paznic intr-un uitat si abandonat far.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu