duminică, 21 februarie 2010

Fluturi de noapte

Suntem cu totii fluturi de noapte in cautarea unui loc plin de Lumina in care sa ne odihnim dupa zile istovitoare.Si incercam la fiecare fereastra uitata deschisa sa pivim inauntru sa vedem daca vom gasi un loc daca nu langa inima calda a cuiva atunci macar sa fim colectionati ca elemente decorative in insectarul de pret al amintirilor ...Si parcurgem in zborul nostru distante enorme si cunoastem multe flori mai mult sau mai putin adecvate necesitatii noastre si uneori ne pierdem aripile in vanturi si furtuni sau in ploi reci de vara dar... continuam calatoria noastra spre Lumina ..


Eu nu privesc in jos straine
ci chiar in ochii tai suavi eu m-oglindesc
si nu as vrea decat un zambet luminos la miez de noapte
ca prin el de durerea vietii (ce-mi pare fara sens) sa ma izbavesc!
Si ce n-as vrea cu siguranta
e sa devin o piesa de muzeu
si ce-as dori cu cutezanta
ar fi sa imi cunosc (chiar si la final) al meu "EU".
Deci nu ma tine-n loc cu acul
chiar de-l consideri al iubirii tale Semn
si lasa-ma sa zbor spre locul
eternei fericiri chiar de acela e in CER.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu