vineri, 8 martie 2013

Cum ar fi daca...?

Cautand articole motivationale pe internet am dat de intrebarea : cum ar fi daca ai sti ca maine ai sa pierzi?
Cred in semne trimise de Destin .Sigur interpretarea o dau eu in final asa ca probabil orice as fi citit ar fi avut un sens pentru mine .
Nimeni nu poate sti (uman vorbind) ce va fi maine sau daca  va fi .Ceea ce stiu cu siguranta insa este ca nu vreau sa pierd maine.Asa ca am reformulat-o in:ce ai face azi daca ai sti ca maine vei pierde ?suna mai optimist?probabil nu dar implica optiuni din partea mea:am alegere!
Aleg sa abandonez fara joc sau aleg sa lupt inca de azi ?
Abandonul nu sta in natura  firii mele asa ca oops optiunile s-au limitat :-)
Ramane sa lupt .Cum?
1 sa pregatesc cu constiinta partida(deschidere si tactica)
2 sa am grija de mentalul meu mergand 1 ora prin aer
3 sa ma odihnesc 10 ore pana atunci .
Voi face asta?
Cum ar fi daca maine as castiga ? Cum ar fi daca echipa maine ar castiga si mai ales cum ar fi daca toate cele 4 partide ramase le -as castiga?
Declarativ vreau medalii ,declarativ vreau puncte Elo,declarativ vreau sa fac istorie !
Cred ca istoria se scrie doar de invingatori !

http://www.manonwire.com/
E imposibil? Sa o facem!
...pentru ce?         nu exista pentru ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu